Klantenservice Pyjama-webshop



Pyjama-webshop is een initiatief van Jolyz Fashion.


Vernieuwend

Het inkoopteam van Jolyz Fashion is altijd opzoek naar leveranciers die het mode-assortiment nog completer en specialer kunnen maken. Bij ons vindt u altijd de nieuwste mode-creaties.


Kwaliteit en service

De kwaliteit van de aangeboden producten en de service staan hoog in het vaandel. Iedere klant van Jolyz Fashion kan rekenen op prachtige producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice. Wij nodigen u dan ook van harte uit om een kijkje te nemen in onze webshop en laat u verrassen door ons pyjama, nachtmode en homewear assortiment.


Contactgegevens van Jolyz Fashion:

Post- en bezoekadres:
De Hiemen 2
8754 KJ Makkum
Nederland

Telefoon:
085 - 130 14 85
Op werkdagen van maandag tm vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur
Op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur

Email:
klantenservice@pyjama-webshop.nl

Website:
www.jolyzfashion.nl

Bank: ING bank
ING rekeningnummer: 6007365
IBAN: NL41INGB0006007365
BIC: INGBNL2A

Kamer van Koophandel: 73726559
Btw-nummer: NL859642288B01


Retourneren

Als u (een deel van) uw bestelling wilt retourneren, raadpleeg dan altijd eerst de pagina Verzenden, ruilen en retourneren.

Retouradres:
Pyjama-webshop, Kerkeplaat 11, 3313 LC in Dordrecht, Nederland


Vragen

Voor veelgestelde vragen kunt u kijken op onze veelgestelde vragen pagina. Mocht u uw vraag niet terugvinden in de veelgestelde vragen, dan kunt u ook een e-mail sturen naar: info@pyjama-webshop.nl. Voor overige vragen zijn wij ook te bereiken op telefoonnummer 085 - 130 14 85.


Voorwaarden in het kort

Op alle leveringen van Pyjama-webshop zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.

  • Alle artikelen ontvangt u 30 dagen op zicht. In deze tijd besluit u of u de artikelen wenst te behouden
  • Mocht u niet tevreden zijn over een bepaald artikel, dan kunt u uw aankoop binnen 30 dagen gratis retourneren (geldt alleen voor Nederland en België).
  • Alleen ongebruikte en ongedragen artikelen, in originele verpakking, incl. labels e.d., ongedragen (uiteraard mag u het artikel wel passen), kunnen geretourneerd of omgeruild worden.
  • Om hygiënische redenen kunnen slips en shorts (ondermode) alleen teruggestuurd worden waarvan de verpakking ongeopend is en de verzegeling niet is verbroken.
  • Meer informatie over ruilen en terugsturen kunt u hier nalezen.

Betalen

Pyjama-webshop.nl biedt u de volgende manieren om te betalen:

  • iDEAL (online betalen via uw eigen bank, www.ideal.nl)
  • Maestro
  • ING Home Pay
  • KBC
  • Belfius
  • Bancontact
  • Visa creditcard
  • Mastercard creditcard
  • Paypal
  • Good4fun Giftcard
  • Vooruitbetaling
  • AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten
  • AfterPay voert voor Pyjama-webshop het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer u uw bestelling afrondt via AfterPay ontvangt u van hen een digitaal betaaloverzicht en betaalt u het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wilt u meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay : www.afterpay.nl/zo-werkt-afterpay.

Wanneer u direct online betaalt of kiest voor achteraf betalen via Afterpay van uw bestelling, wordt uw order ook direct in behandeling genomen. Kiest u voor de optie "Vooruitbetaling", dan wordt uw bestelling in behandeling genomen en verzonden na ontvangst van uw betaling. De informatie om uw betaling te kunnen verzorgen staan in de bestelbevestiging.


Verzending

Pyjama-webshop verzendt uw bestelling gewoonlijk binnen de termijn die aangegeven is in de webshop, nadat wij uw betaling hebben ontvangen en de artikelen op voorraad zijn. Doorgaans worden bestellingen daags na verzending bezorgd.

Mocht een artikel onverhoopt niet in voorraad zijn dan informeren wij u hierover per e-mail.


Klachtenprocedure

De kernwaarden van Pyjama-webshop zijn onder meer: betrouwbaar, hulpvaardig en toegankelijk. We hechten veel waarde aan een goede service. Uw tevredenheid is voor ons heel belangrijk en we doen er dan ook alles aan om van u een 10 te krijgen!

Bent u niet tevreden over de verzending, afhandeling of service van Pyjama-webshop of hebt u een klacht over een product, dan willen we dat graag van u horen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat Pyjama-webshop op die punten waar we tekort schieten zullen verbeteren.

Hebt u een klacht, verbeterpunten of tips voor Pyjama-webshop? Laat dit ons dan weten en mail deze dan naar info@pyjama-webshop.nl of verstuur schriftelijk naar: Pyjama-webshop, T.a.v. Afdeling klantenservice, de Hiemen 2, 8754 KJ Makkum. U ontvangt doorgaans binnen 5 werkdagen antwoord van ons.


De volledige tekst van onze voorwaarden kunt u hier raadplegen.


Uw privacy is verzekerd

Pyjama-webshop gebruikt uw gegevens enkel en alleen om uw bestelling uit te voeren en u te informeren over eventuele aanbiedingen, acties en nieuwe collecties.

Pyjama-webshop zal de door u verstrekte persoonsgegevens niet doorgeven aan derden anders dan bedoeld voor het verwerken van uw bestelling.

De volledige tekst van onze privacy policy kunt u hier nalezen.