Deze webshop maakt gebruik van cookies.Wij gebruiken cookies om het bezoek en winkelen bij Pyjama-webshop voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen. Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses en kunt u informatie delen via social media. Meer uitgebreide informatie kunt u vinden in onze cookieverklaring. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord.Learn more.
1. Ik zie dat een artikel is uitverkocht. Komt dit artikel nog op voorraad?
Nee, als een artikel is uitverkocht gaat het hier om een artikel dat slechts leverbaar is zolang de voorraad strekt. Wij kunnen dit artikel dan ook helaas niet meer bij bestellen.
2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wij streven er naar uw order binnen de termijn als vermeld in de webshop te verzenden. Dit is afhankelijk van een tweetal factoren; uw wijze van betaling en de verzendtermijn als vermeld bij de betreffende maat van het artikel. Als u direct uw bestelling tijdens het bestellen betaalt, wordt uw bestelling ook direct in behandeling genomen.
3. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?
U kunt bij “mijn account” kiezen voor de optie “wachtwoord vergeten”. Als u daar uw e-mail adres invoert, wordt het wachtwoord direct naar uw e-mail adres verzonden. Het wachtwoord is beveiligd i.v.m. privacy en veiligheid en wij kunnen u hier dan ook niet telefonisch van voorzien.
4. Ik wil een bestelling of deel van mijn bestelling, hoe kan ik dit het beste doen?
Informatie over omruilen en terugsturen zonder ruilen van uw bestelling kunt u hier nalezen .
5. Verzenden jullie ook onder rembours?
Om praktische redenen verzenden wij geen artikelen onder rembours.
6. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden u meerdere mogelijkheden om te betalen.