(0) € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

  • logo webwinkel keurmerk
  • Gratis verzending binnen NL
  • Gratis omruilservice binnen NL
  • De grootste online nachtmode specialist
  • Uitstekende en persoonlijke service
pyjama-webshop.nl 9 out of 10 based on 1740 ratings.

Veel gestelde vragen

1. Ik zie dat een artikel is uitverkocht. Komt dit artikel nog op voorraad?

Nee, als een artikel is uitverkocht gaat het hier om een artikel dat slechts leverbaar is zolang de voorraad strekt. Wij kunnen dit artikel dan ook helaas niet meer bij bestellen.

 

2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven er naar uw order binnen twee werkdagen te verzenden.  Dit is afhankelijk van een tweetal factoren; uw wijze van betaling en de voorraad status. Als u betaalt middels IDEAL of Paypal, wordt uw betaling direct verwerkt en wordt uw order ook direct in behandeling genomen.

Kiest u voor een bank/giro overschrijving, dan kan dit voor 1 tot 2 dagen vertraging zorgen (afhankelijk van de tijd die diverse bankinstellingen nodig hebben voor de verwerking van de overschrijving).


Verzendschema na ontvangst betaling

- Besteld voor 10 uur 's morgens is doorgaans verzending de volgende werkdag.

- Besteld na 10 uur 's morgens is doorgaans verzending op de 2e werkdag.

- Het kan zijn dat er producten zijn die een langere levertijd hebben. Dit staat in die gevallen vermeld in de webshop.


Wij verzenden niet op zaterdag en zondag.

 

3. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?

U kunt bij “mijn account” kiezen voor de optie “wachtwoord vergeten”.  Als u daar uw e-mail adres invoert, wordt het wachtwoord direct naar uw e-mail adres verzonden. Het wachtwoord is beveiligd i.v.m. privacy en veiligheid en wij kunnen u hier dan ook niet telefonisch van voorzien.

 

4. Ik wil een bestelling/artikel retour sturen; hoe kan ik dit het beste doen?

U kan uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden ontbinden door middel van het sturen van een email aan (info@pyjama-webshop.nl).

Vermeld in uw email altijd uw rekening- en ordernummer en tevens bij ruilen welke artikel u wenst te ontvangen.

Stuur vervolgens binnen 14 dagen na uw verzoek tot ontbinden uw aankoop of een deel van uw aankoop aan ons terug.

Zorgt u er wel voor dat u het artikel in zijn originele verpakking, incl. labels e.d., ongedragen, (hieronder valt niet het passen) naar ons retour stuurt.

Wij verzoeken u vriendelijk een document bij te voegen waarin u aangeeft of u het artikel wilt ruilen, of dat u het betaalde bedrag retour wenst te ontvangen.

U kunt uw retourzending richten aan Pyjama-webshop, de Hiemen 2, 8754 KJ te Makkum.

Om hygiënische redenen kunnen slips en shorts alleen terug gestuurd worden waarvan de verpakking ongeopend is en de verzegeling niet is verbroken.

 

6. Verzenden jullie ook onder rembours?

Om praktische redenen verzenden wij geen artikelen onder rembours.

 

7. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden u meerdere mogelijkheden om te betalen.

U kunt deze vinden onder Klantenservice.

 

8. Mijn bestelling moet op een ander adres worden afgeleverd, is dit mogelijk?

Ja, bij het afrekenen van uw bestelling kunt u een ander afleveradres aangeven.