Klachtenprocedure

De kernwaarden van Pyjama-webshop zijn onder meer: betrouwbaar, hulpvaardig en toegankelijk. We hechten veel waarde aan een goede service. Jouw tevredenheid is voor ons heel belangrijk en we doen er dan ook alles aan om van jou een 10 te krijgen!

Ben je niet tevreden over de verzending, afhandeling of service van Pyjama-webshop of heb je een klacht over een product, dan willen we dat graag van je horen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat Pyjama-webshop op die punten waar we tekort schieten zullen verbeteren.

Heb je een klacht over een artikel waar bijvoorbeeld iets mis mee is? Mail ons een foto van het artikel waarop goed zichtbaar is welke artikel het betreft en wat er aan mankeert. Vermeld dan ook graag het bestelnummer en het artikelnummer in dezelfde email. Wij nemen jouw klacht dan direct in behandeling en zoeken naar een passende oplossing.

Heb je een klacht, verbeterpunten of tips voor Pyjama-webshop? Laat dit ons dan weten en mail deze dan naar info@pyjama-webshop.nl of verstuur schriftelijk naar: Pyjama-webshop, T.a.v. Afdeling klantenservice, de Hiemen 2, 8754 KJ Makkum. Je ontvangt doorgaans binnen 5 werkdagen antwoord van ons.


De volledige tekst van onze voorwaarden kan je hier raadplegen.

Jolyz Pyjama-webshop

Beoordeling door klanten: 9 / 10 - 5150 reviews
© Jolyz Fashion 2011 - heden. Alle rechten voorbehouden.