10% korting op alle shortama's voor dames en heren! Gebruik de kortingscode: shortama24

Veelgestelde vragen


1. Ik zie dat een artikel is uitverkocht. Komt dit artikel nog op voorraad?

Nee, als een artikel is uitverkocht gaat het hier om een artikel dat slechts leverbaar is zolang de voorraad strekt. Wij kunnen dit artikel dan ook helaas niet meer bij bestellen.


2. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven er naar je order binnen de termijn als vermeld in de webshop te verzenden.  Dit is afhankelijk van een tweetal factoren; de wijze van betaling en de verzendtermijn als vermeld bij de betreffende maat van het artikel. Als je direct je bestelling tijdens het bestellen betaalt, wordt je bestelling ook direct in behandeling genomen.


3. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?

Je kunt bij “mijn account” kiezen voor de optie “wachtwoord vergeten”.  Als je daar je e-mail adres invoert, wordt het wachtwoord direct naar je e-mail adres verzonden. Het wachtwoord is beveiligd i.v.m. privacy en veiligheid en wij kunnen je hier dan ook niet telefonisch van voorzien.


4. Ik wil (een deel) van mijn bestelling ruilen of retourneren, hoe kan ik dit het beste doen?

Informatie over ruilen en terugsturen van je bestelling kan je hier nalezen.


5. Verzenden jullie ook onder rembours?

Om praktische redenen verzenden wij geen artikelen onder rembours.


6. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden je meerdere mogelijkheden om te betalen. Je kunt deze vinden onder Klantenservice.


7. Kan ik mijn bestelling ook bij jullie afhalen?

Nee, wij hebben geen mogelijkheid voor afhalen, daarom wordt je bestelling altijd verzonden.

Jolyz Pyjama-webshop

Beoordeling door klanten: 9 / 10 - 5150 reviews
© Jolyz Fashion 2011 - heden. Alle rechten voorbehouden.